29 december

Idag red jag Tristan en sväng i skogen, jag red han runt lillslingan fram och tillbaka och det gick väl helt okej. Han fick gå ganska lugnt idag men det blev ändå en hel del trav. I början när vi skrittade var han ganska seg men sen när jag började trava så blev han piggare, jag jobbade med han ganska mycket i traven med att flytta för skänkeln, ställa han osv så han skulle koncentrera sig och lyssna på mig. 
 
Han kändes iallafall mjuk och fin och lyssnade bra så det var bra. Vi hade även tur med vädret för precis när jag kom tillbaka till stallet så började det att snöa!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin