29 december

Nu har jag hittat allt jag behöver till hemavan, men jag for aldrig och klippte mig. Helt sjukt att det är slut på tider överallt. Mitt hår är kaos, men det verkar inte finnas något att göra åt det. Snart klipper jag seriöst mig själv-.-
 
Imorgon tänkte jag ta med kameran till stallet och fota Olle. Hoppas att vädret är bättre än idag, annars blir alla bilder så tråkiga. Synd att det inte finns någon som kan ta ridbilder, har inga alls sen han blev skadad..
 
Förresten, följ oss på bloglovin! Klicka HÄR :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin