Agnes- 2012 del 1

Januari:

VÄRLDENS dressyr-svacka sen i december, allt var helt kaos verkligen....

Började hoppa igen efter hopp-pausen.
 


Kvarkan kom till stallet och hela hippo stängdes ner 30 januari. Ingen fick komma in eller ut = inga tävlingar

Februari:

Både dressyren och hoppningen började gå jättebra!

Kraschar in i en svinrygg under en träning för Eva Jonsson. Olle slår i en nerv, nära döden upplelse ;)

Februari-tävlingen ställdes in pga kvarkan...

Mars:

Hade banträning och nollade både Lc och Lb :)
 
Kaosrundan haha... itopp 3 av mina fulaste ritter någonsin!


Veckan efter träningstävlingen var han inte helt ren, och blev sprutat i ett knä och en kota om jag minns rätt.

Olle blev friskförklarad och vi fick börja sätta igång honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin