Agnes- 2012 del 2

April:

Travade och galopperade en pigg Olle för första gången efter skadan :)

Bestämde oss för att byta till stöcke pf!

Jag praoade på hippo :)

Maj: 

Jag tränade med Stöcke pf för första gången, dåligt väder och Olle var jättestressad. Gick inte alls bra ...
 

Eva-träning: Gick inte heller så bra.
Framhoppning
 


Årets enda tävling, i Kågedalen: hoppade Ld och Lc som mjukstart på säsongen. I Ld fick vi ett tönt stopp, och i Lc rev vi 6an. Där började vi förstå att något var riktigt fel...
 


Juni:

Olle blev tjock i en sena, så det var bara att ställa in veckans tävling och boka tid hos ATG.

Vi åker till vetrinären och Olle får diagnosen lindrig senskada. Inga fler tävlingar på 2012......
 
VI får gå prromenader 2x15 min.
 
Åkte till Italien i en vecka, under tiden bodde Olle hos familjen Grahn i Bullmark :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin