God morgon!

God morgon på er, idag händer ingenting speciellt men om ett tag ska jag iallafall åka till stallet. Pappa är på trav idag så jag sköter stallet då, blir väl att mocka lite boxar och sen kanske ta in och borsta hästarna. Det blir nog ingen ridtur med Tristan idag eftersom det är så dåligt väder det är plusgrader ute så jag antar att det klibbar ganska mycket. Får hoppas på bättre väder imorgon!
 
Eftersom det snart är 2013 så tänkte jag skriva hur mitt 2012 har varit från januari-december, det kommer nog att komma upp i 4 inlägg för annars blir det så lång och jobbigt att läsa! :)
 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej gör du gratis designer? :)

2012-12-30 @ 10:01:49
URL: http://glc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin