Mitt 2012 del 1

Januari
 
Slutade att blogga med Isabella på cassechuck.blogg.se ibörjan av månaden och började istället att blogga själv. I januari hade jag bara haft Tristan i några månader så vi höll på lära känna varandra och jag försökte hitta "knapparna" på honom. 
 
 
Februari
 
I februari gjorde jag min tävlingsdebut med Tristan, vi åkte till timrå och hoppade en LB och LA. Det kunde nästan inte ha gått bättre, i LBn nollade vi grunden och fick ett stopp i omhoppningen som var mitt fel och i LAn nollade vi och kom 2a. Träffade även Isabella där! :)
 
Skulle även ha tävlat på hippo men den tävlingen blev inställd för dom hade kvarka.
 
 
Mars
 
Åkte först till övik en helg och tävlade där, det var andra tävlingen och vi vann en LB och gick 00 i den andra. I LAn blev han springig och vi fick med oss några bommar.
 
 
Tävlade sen på surf och hoppade en LB, gick bra tills jag klantade mig och då blev det ett stopp. 
 
 
Efter surf åkte vi till Skellefteå och under den tävlingen hade vi en svacka, man kan säga att det var nog den sämsta tävlingen på hela året. Första dagen fick vi 4 fel i en LB och andra dagen gick det skit och vi fick med oss ett x antal bommar i både LB & LA. 
 
När vi kom hem hade det snöat så mycket så körde vi fast med både bussen och bilen, lyckat..



Kommentarer
Postat av: Henna

Hej Linda, kan du göra några video där du berättar för din dag?

2012-12-30 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin