Olle 31 december

Jag och mamma körde upp till byn för att kolla om det gick att rida, underlaget var helt okej så jag for ut i äckel vädret. Galopperade först två raksträckor. Olle var pigg eftersom han har gått väldigt lugnt de senaste dagarna. Lite stark i innertygeln, men annars fin! Andra gången började han sparka, det är bara att försöka ignorera honom. Jag kan känna när han är på väg att bocka, då kan jag hindra honnom. Bröt av till trav sen och lät honom trampa på, då var han riktigt fin!
 
Sen skrittade jag en bit innan jag travade av honom. Sjukt fin var han så vi fick avsluta bra :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Linn

Vad fin han är :)

2013-01-01 @ 00:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin