Presentation Agnes

Hej jag heter Agnes Croné, är 15 år och bor i Umeå. Jag går i 9c på grubbeskolan, men till hösten börjar jag på gymnasiet. Det lutar mot ekonomi på draggen. Jag har tidigare bloggat på agnescrone.blogg.se, men nu startade jag och Linda den här bloggen istället.
 
Jag har en D-ponny som heter Made piebald men kallas Olle. Han har tidigare startat msvb, men vi har inte hunnit tävla så mycket under de två åren jag har haft honom. Han fick en senskada i början på sommaren, så 2012 har inte varit vårat år. Han är under igångsättning nu, vi siktar mot att vara helt igång till våren!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin