12 april

Sitter äntligen vid datorn nu, jag har inte suttit vid den sen i onsdags då jag inte har haft någon tid över. Där av dom lite halv kassa mobilinläggen men men, bättre än ingenting iallafall. 
 
Till dagen då, imorse efter att jag hade ridit Linuz åkte jag till stallet där Emma står och red ut med Sandra och Ebba. Vi red galopp intervaller idag och det gick väl helt okej, Emma ville gå lite med huvudet åt höger precis som när jag red henne förra veckan. Sen i början av en intervall blev hon lite tjurig och inte ville ta den galoppen jag ville men annars skötte hon väl sig ganska bra.

När jag kom tillbaka till wf igen så åt jag lunch en snabbis innan jag sen for ut och red T runt berget. Han var lite tjafsig i skritten men skötte sig bara bra i traven. Eftersom han har varit dålig i halsen fick han mest bara gå lugnt. Arundade dagen med att rida Coressa en liten sväng, hon fick gå runt slingorna och det gick helt okej. Hon var lite småseg då jag missade att ta ett spö och hon hade lite svårt för att fatta höger galopp men annars gick det bra!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin