22 april

Skolan var helt okej idag, vi hade bara tre lektioner och vi gjorde inget speciellt på någon av dom så det var en ganska lugn dag. Imorgon har vi nationella i svenska direkt på morgonen, ska alltså gå och lägga mig i tid så jag inte kommer försent. 
 
Tristan red jag runt lillslingan idag och det gick väl helt okej. Han var lite fjantig och tittig i början då det i princip blåste strom ute, men efter ett tag blev han bättre. Jag jobbade honom ganska länge i skritten innan jag började trava då jag ville att han skulle vara ordentligt uppvärmd. Det blev inte alls så mycket trav men han kändes iallafall bra förutom att han var lite tung/hård i munnen!
 
Dagens otroligt snygga ridoutfit ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin