Dryg dag

Nu sitter jag och jobbar med no inlämningen som ska vara klar nästa vecka. Senare idag har vi coopertest på idrotten, kan bara säga rip till mina knän eftersom vi ska springa på ganska hård mark..
 
Efter skolan ska jag rida Olle, vi är ju inne på sista veckan tillsammans nu och egentligen brukar han vila på tisdagar eller fredagar. Men jag känner att jag vill ta vara på tiden och vara med honom så mycket som möjligt nu. Så då kanske han får skritta några dagar istället. Idag ska jag rida i stort sätt som vanligt iallafall!
 
Ikväll kanske det kommer en massa folk hem till oss, men vi får se.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin