Effektiv förmiddag

Det har varit en riktigt effektiv förmiddag för min del då jag har ridit 3 hästar och nu är på väg till Umeå igen. Jag började att rida Inter och det gick väl sådär, han ville bara trava på höger sida av vägen och var nästan på väg ner i diket. Men sedan när jag red 2 intervaller i backen gick det helt ok.

Efter Inter var det Ts tur, han fick gå precis likadant som Inter och han skötte sig bara bra! Avslutade med att rida Coressa en snabb sväng runt den stora slingan och det gick också bra.

Som sagt är jag på väg till Umeå nu och Tristan följer även med hem. Men jag bloggar mer sen när jag kommer hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin