Fint väder!

Kan inte beskrivva hur glad jag är för att vintern är borta, vill ha sommar nuuuu!
 
Jag red Olle uppe i byn iidag eftersom underlaget är bättre där. Det blev barbacka i vårvädret, galopperade bara tre små sträckor då det är en övergångsperiod mellan snö och bar mark och det är viktigt att han får vänja senorna vid det nya underlaget. Han var pigg och glad som vanligt. Det finns så mycket livsglädje i den här ponnyn, jag satt bara och log åt honom. Min fina brunskäck, han är alltid så rolig att rida
 
Efter stallet sprang jag en runda också! Trampade i hundbajs, halkade i snön och sprang rakt ut i en vattenpöl, men annars gick det bra haha :)
 
Justeee, om det är någon som vill följa med till stallet och fota mig och Olle så skriv på fb!! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin