God morgon!

God morgon, om en liten stund ska jag börja göra mig iordning och cykla till skolan. Tidigare imorse var det jättetråkigt väder ute men nu har solet kommit fram, så tummen upp för det. Det är dock -10 grader men men.. 
 
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag förutom skolan. Det blir väl förhoppningsvis en ganska lugn dag där, det enda speciella vi ska göra är väl egentligen det muntliga talet på np. Slutar iallafall vid 2 tiden någon gång!
 
Glöm inte att fråga något på våran frågestund HÄR! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin