God natt!

Den här dagen har gått riktigt långsamt, det allra drygaste var so nationella på morgonen. Efter skolan gick jag, Minna och Alicia på läxhjälpen och pluggade lite. Fick några sidor matte gjorda så det var bra.
 
Olle hade fortfarande feber så han fick bara skritta 20 min idag. Det märks på honom när han inte är frisk, för han är inte lika vaken i blicken som han alltid är annars. Hoppas han är  bättre imorgon stackarn

Nu på kvällen har jag varit ute och sprungit en sväng. Det var mörkt och läskigt, men annars gick det bra. En till bra sak med att snön smälter är att man kan börja springa!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin