Hemma från skolan

Kom hem från skolan för en liten stund sedan, vi fick sluta tidigare då det är halv studiedag idag. Vilket betyder att alla lektionerna slutar halv 2, men vi hade sån tur att vi slapp ha svenska eftersom den lektionen då bara skulle ha varit 15 min. Vi fick även sluta tidigare från samhällskunskapen så vi slutade vid halv 1 tiden vilket inte var helt fel!
 
Om en liten stund ska jag börja dra mig mot stallet, jag ska cykla och det regnar ute så det kommer verkligen att bli jättekul.. Jag har även tänkt rida en sväng på Tristan så jag antar att jag kommer vara dyblöt när jag kommer hem igen. Men om vi ska se lite positivt så försvinner iallafall snön fortare!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin