Hemma idag

Det blir att vara hemma från skolan idag, usch vad jag hatar att vara sjuk. Finns det något tråkigare? Jag missar nationella, men dock tror jag inte att jag kommer behöva ta igen det faktiskt. Känns onekligen rätt skönt. Vill ändå skänka en tanke till alla i labbsalarna och hoppas ni inte dör haha..
 
Får se hur det blir med träningen ikväll, tror inte att jag kan gå på den heller. Vet inte hur vi gör med Olle än, jag eller mamma får  väl fara till stallet men jag orkar nog inte göra annat än skritta.
 
Grattis också till min lillebror som fyller 13 idag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin