Hemma och vänder

Har ganska nyligen kommit hem från skolan och nu ska jag alldeles strax åka till stallet, tänkte bara slänga in ett litet inlägg först!
 
Skolan var ganska trög idag då jag tydligen hade sovmorgon imorse till kvart i 10 och det var inget som jag eller någon annan i klassen visste men annars har dagen varit helt okej. 
 
Tristan vilade ju igår så idag ska han ridas, det blir som förra gången jag red han bara i skritt och trav. Troligtvis mest skritt och sedan trav mot slutet då jag vill sätta igång honom lite lugnt då det är ett tag till nästa tävling. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin