Lite kvällstips

Om ni inte har sett dom här än så måste ni verkligen göra det! Även om man inte gillar 1d så är dom riktigt riktigt roliga. Fast alla kanske inte fattar allt om man inte är insatt haha. Aja, bara se nu! Skrattar alltid lika mycket varje gång....
 
Ettan...
 
...och tvåan!
 
Sen måste jag bara dela med mig av en sjuktfin häst! http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=702197 ååååhhh....
 
Som ni säkert märker så är jag övertrött och kan börja babbla om vad som helst. God natt!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste bara hålla med om att det var en sujkt fin häst :) Även roligt att se att det går framåt med Olle. Han ser riktigt fin ut :D

2013-04-04 @ 12:09:02
URL: http://matildawaringstam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin