Lördag

Dagen började med att jag red Linuz, jag red han ganska tidigt då Sandra skulle hämta mig vid 10. Det gick iallafall bra och han skötte sig bara fint. Åkte och red ut Emma i skogen med Sandra efteråt och det gick väl ändå helt okej. Hon var lite seg i början men sen piggnade hon till!

När jag kom tillbaka så åkte jag ut med Tristan en sväng. Jag red han runt berget och han var väldigt jobbig i galoppen då han inte kunde galoppera normalt.. Efter det red jag T med Elin en sväng, vi red en lite längre tur i det fina vädret men bara lugnt. När vi kom tillbaka hade ett av stona fölat så en stor del av kvällen har spenderats där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin