Lugn dag

I morse var det som sagt nationella i svenska och förhoppningsvis gick det helt okej. Efter provet gick jag och Ronja och köpte en chokladboll vilket börjar bli en standard, draggens chokladbollar måste nog nästan vara dom godaste som finns! Resten av dagen rullade på bra och vi även fick sluta en liten stund tidigare från sista lektionen så det var inget att klaga över! 
 
Tristan fick vila idag då jag slutade sent, jag åkte bara dit en sväng och borstade honom. Annars händer det väl inte så mycket mer idag, blir en ganska lugn kväll ikväll då vi inte har så mycket i skolan för tillfället! 
 
Världens bästa Tristan <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin