Annandag påsk

Idag har jag hunnit med att rida 4 stycken hästar. Jag började med att rida Inter runt två av slingorna lite lugnt innan jag avslutade med att rida 1 intervall i backen. Han kändes iallafall bra och var pigg men han lyssnade bra. Efter det så red jag Linuz en lugn sväng runt berget, han skötte sig bra förutom att han testade mig lite från stallet. 
 
Efter lunch red jag Coressa med en annan tjej. Hon skötte sig bara bra och gick i form nästan hela tiden. Mot slutet blev hon lite trött men det var förståeligt då hon inte har så jättebra kondition. När vi kom in var det bara att skynda sig fixa iordning Coressa eftersom jag skulle iväg och rida Emma. Henne red jag i skogen tillsammans med Sandra och det gick bra. 
 
Tristan fick vila idag, han var inne från hagen när jag kom tillbaka till stallet så jag borstade han bara! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin