Måste få bättre sovvanor..

Haha det här funkar inte längre. Jag ligger och vrider mig i sängen tills kanske 4 och sen vaknar jag och är helt sliten. I övermorgon är det skola också...
 
Idag ska mamma rida Olle, tror han får gå ett vanligt pass idag som inte är så ansträngande då det är träning imorgon. Vi skulle ha åkt och köpt en moppe idag, men det blir imorgon istället. Det blir riktigt stressigt då dom som har moppen bor utanför skellefteå, men om vi köper mat på max och äter i bilen så borde jag hinna till min träning :)
 
Nu måste jag göra mig iordning, ska möta upp några kompisar på stan vid 1!
 
Snart, snart, snart
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin