Mycket att göra!

Har så otroligt mycket skolarbeten som ska vara klart nu under de kommande veckorna. Det är helt sjukt vad lärarna verkligen slänger på oss inlämningar och skit. Dessutom har vi nationella. Love life.
 
Idag har jag pluggat och varit ute och sprungit. Känner mig hurtig som har sprungit flera dagar i rad nu. Men imorgon måste jag nog ta det lugnt då jag börjar känna av knäna igen. Då ska Olle ridas, min lilla stjärna
 
En printad bild på "ponnyn", hindret ser lågt ut men ska ligga på 1.10-1.15 :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin