Redan söndag

Fick lite halvt panik igår kväll när jag gick och la mig och kom på att jag ska ha den muntliga delen av kursprovet i spanska imorgon. Så idag gäller det att hårdplugga spanska största delen av dagen, att prata spanska är verkligen inte min starka sida. Jag kan förstå spanska någorlunda bra men prata, nej det går inget vidare.. 
 
Senare idag ska jag åka till stallet och rida Tristan. Då han vilade igår får han nog gå lite hårdare idag, blir troligtvis att jag rider honom runt lillslingan och kanske sen någon vända i backen! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin