Söndag

Idag red jag Tristan en stund barbacka på ridbanan och det gick väl helt okej. Jag red mest runt på volter och försökte få honom lite lösgjord och han kändes faktiskt lite bättre än förra gången. Han gick inte i världens bästa form men han tycker det är ganska tråkigt att skritta så han blir nog glad imorgon då han ska få börja trava ;)
 
Annars har jag inte gjort så mycket, men jag var iallafall ute och sprang en sväng innan middagen och det gick bättre än igår då jag också varute och sprang! Jag ska försöka börja springa iallafall 2 gånger i veckan så kanske min kondition blir bättre.
 
En annan rolig sak som jag såg på fb tidigare idag var att Linuz som gjorde sitt ridprov idag fick högst poäng av alla hingstar, inte så konstigt om jag får säga det själv! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin