Svaren på frågestunden del 1

Hur lärde ni känna varandra?
 
Svar: På tävlingar och genom fb typ, haha jag vet inte ;)
 
Hur är era hästar att rida? 
 
Svar: Olle är väldigt rolig att rida, känslig för hjälperna med fint steg. Dock kan han bli spänd i huvudet och då är det lite svårt att få honom koncentrerad igen.
 
Deras bästa / sämsta egenskaper? 
 
Svar: Olle är kvick och snabb med en massa kapacitet i kroppen. Han negativa egenskaper måste nog vara att han har haft en senskada om det räknas.

Era bästa /sämsta egenskaper som ryttare?
 
Svar: Gud jag kan inte säga bra saker om mig själv.. Mina bästa egenskaper är väl att jag är lugn och kan rida många hästar, de sämsta är att jag lätt faller framåt och tappar ridningen pga det..
 
Du äger andra tidigare existerande ponnyer innan?
 
Svar: Nej jag har bara haft Olle.
 
Hur länge har ni ridit?
 
Svar: Sen jag var 7 tror jag!

Dröm hästen för er båda? 
 
Svar: Typ Caroline Bågfeldts Chuck helt seriöst! Hur fin är inte han?

Finaste ponnyn/hästen ni har suttit på? 
 
Svar: Olle eller en ponny som heter Sunny som vi provred. Storhäst vet jag inte, Mickis Tusse kanske  :)

Bästa ryttaren i varje kategori i Norrland?
 
Svar: Oj sjukt svår fråga. Saga Hansen på b-ponny, Julia Karström/Elvira på c, och Denice Johansson/Josefine Bjur på d. Klart att de finns många duktiga, men dom här kom jag på nu :)
 
Bilden är fotad av Amanda och är från julshowen 2010! Haha åh herregud...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin