Svaren på frågestunden del 2

Märkesutrustning eller "vanlig" utrustning? 
Jag har både och, hemma brukar jag ha "vanlig utrustning" medan på tävling brukar jag ha märkesutrustning.

Favoritämne i skolan? 
Jag har inget favoritämne, alla är mer eller mindre jävliga... #positivaklubben

Har ni någon dold talang?
Nej haha, eller kanske att jag är väldigt bra på att skjuta på saker...

Drömhästen? 
Den ska ha bra exteriör, vara positiv till arbete och lagom pigg!

Har ni nån gång funderat på att sluta rida? Vrf isf?:)
Nej absolut inte!

Bästa tävlingsplatsen? 
Vännäs och surf brukar ha bra tävlingar, och hippos innetävlingar!

Högsta klasserna ni tävlat hoppning& dressyr? 
Jag och Olle hann inte tävla så mycket innan oturen började, så Lb i både hoppning och dressyr!

Vilken typ av hast tycker ni om, pigg, het, trög, lagom?
Lagom är bäst!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin