Tisdag

Nu är längsta dagen i skolan för veckan avklarad. Dagen har väl ändå varit helt okej förutom idrotten då Nolia tydligen var stängt så vi fick springa på en gammal löpbanan i garaget under skolan. Det var verkligen inte bra luft där nere men annars gick det väl helt ok. 
 
När jag kom hem från skolan satte jag mig nästan direkt och fortsatte med det muntliga talet inför np imorgon och jag har inte så jättemycket kvar vilket känns skönt. 
 
Fick även en liten rapport från Sandra idag då hon hade ridit Tristan, han hade skött sig bra så det var
bra! :)
 



Kommentarer
Postat av: Elvira

Lämna gärna en fin kommentar på min blogg, följ den med bloglovin eller bara besök den! Tack på förhand:*

2013-04-09 @ 19:53:31
URL: http://photochildelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin