Tråkig dag

Dagen har varit otroligt tråkig, det har väl egentligen inte hänt någonting egentligen. Men skolan var väl ändå helt okej, maten var bra för en gång skull och vi slutade tidigt så det var skönt! När jag kom hem for jag faktiskt ut och sprang en sväng i brist på annat att göra. Min kondition är verkligen inte på topp men jag kom iallafall levande tillbaka ;)
 
Resten av kvällen har jag i princip bara suttit och försökt fixa mitt tal till nationella provet men det går väl inget vidare. Det är otroligt svårt att hitta fakta då det står allt och inget på google. Men men ska kämpa på med det ett tag till innan jag går och lägger mig!
 
Gammal bild från början av 2012!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin