Tråkig dag

Det här har varit en ganska tråkig dag, den började med nationella i engenska fram tills kl 12. Det var både hör och läsförståelse och det gick  både bra och dåligt. Resten av skoldagen var bara allmänt tråkig.
 
Olle har vilat eftersom mama fyllde år, imorgon kommer jag nog inte heller kunna rida honom efterssom ja ghar så mycket i skolan. Så då får mamma rida honom. Vi har en engelskabok som ska vara utläst på fredag, jag har 100 sidor kvar haha. Får väl se till att läsa dom imorgon ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin