1 december

Jaha, 24 dagar kvar till julafton och jag tror fortfarande att det är augusti typ och att vi nyss började skolan. Just nu sitter jag och ser reprisen av idol, men jag vet inte hur mycket längre jag orkar se. Att Erik åkte ut är nästan mer än jag klarar av. Vinnaren är borta så det finns ingen anledning att se finalen.
 
Filmkvällen igår var riktigt lyckad, eller fimkväll och filmkväll haha. Först såg vi The grudge och sen slutade det med att vi plattade Linus hår osvosvosv. Nejmen det var jättekul haha. Helt lagom lördagkväll! Och vad hände med att när jag åkte hem från Linda vid halv 2 så hade det kommit 2 dm snö? För när jag och Marre var helt vilse innan (vi går inte in på detaljer haha) så var det då ingen snö. Men nu går det iallafall att rida ute, inte för att jag kan med med..
 
Idag ska jag plugga jättemycket, ta hand om min kära lilla ponny som numera ser ut som en björn med sin päls, och se solsidan ikväll. Har inte så mycket mer planerat så vi får se vad som händer!
 
Vill ha sommar och tävlingssäsong!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin