18e december

God morgon! Måste börja med att be lite om ursäkt för den låga uppdateringen från min sida. Men mellan allt pluggande försöker jag hinna skriva ihop ett antal tidsinställda inlägg som kommer komma upp medan jag är utomlands. Så tiden räcker inte riktigt till just nu. 
 
Just nu sitter jag iallafall och dricker ett glas oboy, och ska alldeles strax sätta igång med att plugga. Idag, precis som varje onsdag börjar jag klockan 11, rätt skönt hnna göra mycket och slippa stressa på morgonen! 
 
Efter skolan ska jag direkt åka till stallet. Jag hade tänkt skritta Peppe en sväng idag också, eftersom all snö har försvunnit IGEN så är underlaget inte det bästa. Igår var det vara is i skogen, så lika bra att bara ta det lugnt. Även om han har broddar vill jag inte riskera att han halkar! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin