50 frågor

Mitt liv är så sjukt ointressant just nu, så jag kör en sån här lista. Jag har inte gjort något idag förutom skolan, snart ska jag till stallet och gå med Kryckan. Det var typ det haha..
 
1. Hur gammal är du om fem år? - 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Alicia, Linda och Marielle och fler:)
3. Hur lång är du? -  167 stolta cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? – catching fire tror jag, det var iallafall den sensate jag kollade klart på..
5. Vem ringde du senast? - mamma
6. Vem ringde dig senast? -  mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - "okej bra :D" avv marielle
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? –  beror på till vem
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta:)
10. När såg du senast din mamma? - innan jag for till skolan
11. Vilken ögonfärg har du? - vet int, nån ful blandning
12. När vaknade du i dag? – 6.45
13. Vilken är din favoritjulsång? – vet int vad dom heter haha..
14. Vilken är din favoritplats? - på tävling tror jag, älskar allt:)
15. Vilken plats föredrar du minst? - tandläkaren...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? – på hästen gissar jag
17. Vad skrämde dig om natten som barn? -  en gubbe som bodde på min gata förut
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? –  en sak som hände efter skolan idag, kan inte berätta vad haha men det var galet kul om man har dålig humor..
19. Hur stor är din säng? – du får väl fråga den:)
20. Har du stationär eller bärbar dator? - bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? –  sover fan med tjocktröja
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 3
23. Hur många landskap har du bott i? - 1
24. Hur många städer har du bott i? - Ume och bara Ume
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - beror på
26. Är du social? - jodå:)
27. Vilken är din favoritglass? - mjukglass!!
28. Vilken är din favoritefterrätt? - isbitar
29. Tycker du om kinamat? – jodå:)
30. Tycker du om kaffe? - usch..
31. Vad dricker du till frukost? - oboy
32. Sover du på någon särskild sida? - alltid höger:)
33. Kan du spela poker? - folk har försökt lära mig men fattar ingenting
34. Tycker du om att mysa? - alltid:)
35. Är du en beroendemänniska? - beror på vad
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - gjorde de innan, men vet flera som fyller år på samma dag som jag:)
37. Vill du ha barn? - Jadå
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? - beror på:) hatar badhus...
41. Vad spenderar du helst pengar på? – typ kläder och hästsaker
42. Äger du dyrbara smycken? - tro inte de:)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? – kollar nästan aldrig på tv..
44. Kan du rulla med tungan? - vadåförnått?
45. Vem är den roligaste människan du känner? - finns ju flera, men typ albin:)
46. Har du någon bästa vän? har flera bra istället. Typ alicia, linda, marielle, linda och flera! Tog inte med alla..
47. Vad har du för ringsignal? – standard på iphone eller om de va ankan, minns inte:)
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – kanske i källaren
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? – en pennvässare
50. Vad åt du senast? isbitar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin