Äckel väder ute

Ush, idag är det ett riktigt äckelväder ute, minus 2 grader och snöblandat regn. Underbart, eller hur var det nu.. Lite skillnad från igår då det var - 11. Idag skulle jag egentligen haft 1 lektion nu på morgonen, men på grund av skitvädret så stannar jag hemma istället och gör lite nytta. 
 
När Pappa kommer hit ska jag åka till stallet och rida Peppe. Det är dock klibbsnö idag men ska försöka rida ändå, dagens plan är att rida runt långslingan. Lite konditions träning som står på schemat alltså! 
 
Resten av dagen ska jag plugga, plugga och plugga ännu mer. Som jag skrev igår så har vi så mycket att jag knappt vet var jag ska börja. Men jag har iallafall gjort någon slags "to do list" som jag ska försöka följa. 
 
Hoppas ni läsare får en bra tisdag! 
 
Tristan, 110 cm piteå 2012.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin