Allt klart!

Nu har jag äntligen lite tid över till att blogga. Har haft fullt upp precis hela dagen egentligen. Började dagen med skolan, vi hade dock bara en lektion och den var inte speciellt jobbig. Vi lekte lekar och åt godis, helt i min smak! Efteråt for jag ner på stan en sväng, hittade en klänning för jul och nyår, vilket även var planen!
 
Skyndade mig till sedan till stallet för att hinna skritta Peppe en sväng. Det gick bara bra förutom att han blev mer tjafsig ju längre vi red, logiken där? Men han var fin i början iallafall! När mamma kom åkte vi och lämnade honom där han ska stå medan vi är utomlands. Han rullade flera gånger och verkade trivas bra, skönt! 
 
Nu har jag även packat klart resväskan, hoppas bara jag inte har glömt något. Planet går vid 8-tiden imorgonbitti så detta blir nog mitt sista inlägg för ett tag. Det finns inte wifi på hotellet så kommer nog inte kunna blogga därfrån, men jag har förberett några tidsinställda inlägg! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin