Andra advent

Hej och godmorgon! Just nu sitter jag och gör bort lite skolarbeten, men jag ska alldeles strax dra på mig ridkläderna och åka till stallet. Dagens plan med Peppe är att skritta en sväng i skogen, han har säkert lite träningsvärk från igår! 
 
Annars då? I eftermiddag har hippo sin årliga julshow. Jag har faktiskt aldrig varit på den men eftersom jag ska börja rida för hippo nästa år ska vi hjälpa till lite. Tror jag ska leda ponnysar på ponnyridningen, inget avancerat precis. 
 
Ha en bra andra advent, så hörs vi senare!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin