Äntligen jullov!!

Även om det var något ovärt att åka till skolan bara för att kolla på en idrottslektion haha, så kan jag inte annat än vara glad för nu är det äntligen jullov! Första terminen på gymnasiet är klar! Ska bli galet skönt att vara ledig i 17 dagar även om jag kommer sakna världens bästa klass. Men vissa av oss kommer antagligen träffas flera gånger under lovet iallafall så:)
 
Var hemma vid 12 tiden, och då for hela familjen ner och åt på tajmahal. Om en stund ska jag fara till min lilla hest och skritta ut på honom! Vad jag vet så blir det en lugn hemmakväll idag, men är inte säker!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin