Bra julafton!

Idag har bloggen mest fått vila som ni kanske förstår, men jag hade fixat nått tidsinställt ändå, så helt dött har det inte varit. Det är bara julafton en gång om året och den vill man inte spendera framför datorn!
 
Men min julafton har varit jättebra hittills! Bra presenter, god mat och allt sånt. Men vädret, vafan? Kan inte minnas att det någonsin har regnat på julafton innan...
 
Kryckan har vilat idag, så jag har inte varit i stallet något idag. 
 
Detta inlägget skulle ha publicerats vid sju tiden, men jag somnade haha. Livet är hårt ibland...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin