Dålig dag idag också

Den här veckan måste seriöst ha något emot mig. Först så kom inte bussen, så jag stod och väntade i snöstormen i 20 min och var allmänt skitsur. Sen var det äcklig lunch, och kallt i skolan. Jag gick runt med jackan på. Dessutom hade jag mitt tal på svenskan. Nu är det bortgjort och jag lever fortfarande. Dock har jag matteprov nästa vecka och borde börja plugga nu om jag inte vill ha världens största och fetaste F, för jag fattar ingenting...
 
Sen blir det att fara ut och skritta Kryckan i snöstormen. Känner för att klaga idag, för positiv är jag då inte. Nej nu ska jag sluta innan jag kommer på något mer att klaga på...
 
Varför är det inte sommarlov och tävlingssäsong??
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin