En vecka kvar till julafton!

Nu är det bara en vecka kvar till julafton, och tre dagar kvar av skolan. Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig faktiskt, mest pengar och presentkort tror jag. Det är ju bättre att få pengar så att man kan köpa vad man vill istället för saker.
 
Men jag önskar mig bland annat ett presentkort på travshoppen. Har en del saker som jag vill ha inför nästa säsong, även om jag måste se till att loggan inte är för stor nu med de nya reglerna. Men själv tänker jag nog strejka och fortsätta använda mina märkessaker med för stora loggor haha. Dom kan ju fetglömma att jag ska sluta använda allt iallafall..
 
Jag kommer inte kunna använda mina vita kingsland ridbyxor, pikeur kavajen, en massa schabrak och säkert en flera andra saker. Eller också blir det siljertejpens tid, men satan så fult.
 
Nu spårade inlägget ur helt, men det får vara så haha!
 
Fint de kommer bli med en fet bit tejp på hela bakfickan osv..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin