Ett snabbt inlägg

Hej på er, allt bra med er? Blir bara ett snabbt inlägg nu då jag sitter på restaurang. Har nog för övrigt ätit världens godaste sallad, även om jag i vanliga fall inte är jätteförtjust i det, men den var såå god! 

Vi ändrade om planerna lite idag och tog en dag vid poolen istället för vid havet. Det var kanon väder fram till halv 3 tiden då det kom massa moln och blev lite halvmulet. Fram till dess var det iallafall super skönt, förutom alla dessa flugor som var idag. Flugur måste ju nästan vara det mest irriterande djur som finns..

Det är förresten julafton här idag, Spanien firar den 25e och inte den 24e som vi gör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin