Glad idag!

För omväxlingens skull så har det här faktiskt vart en jättebra dag! Började nio, så hade en liten sovmorgon. Hade tyska hörförståelse som gick bättre än jag hade trott, och sen dansuppvisning. Det gick helt okej, även om vi kom i otakt några gånger haha. Men det roligaste va att kolla på alla andras danser, jag älskar min underbara klass :')
 
Slutade 11.15 och for ner på stan med Marielle. Köpte alla julklappar, så då behöver jag inte tänka mer på det. Nu måste jag snart börja dra mig ut mot stallet. Kameran följer med, så förhoppningsvis kommer det bilder ikväll!
 
Hittils har jag inte känt av fredagen den trettonde, kommer aldrig glömma förra gången.............
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin