God morgon!

Idag är det måndag och det är bara 2 veckor kvar till jullovet, hur underbart? Kommer dessutom spendera jullovet på bästa sätt, i solen och värmen! Det är nog en ganska lugn dag i skolan idag, måndagar är ju ändå bästa dagen. Har bra lektioner och slutar tidigt. Skönt!
 
Efter skolan ska jag vidare mot stallet. Peppe ska bara få gå lite lugnt idag, antagligen en tur i skogen. Blir troligtvis bara lite lätt motion i alla gångarter! Om jag hinner måste jag även ta och smörja lite saker, det var allt för länge sedan. Måste verkligen bli bättre på det. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin