Heldag på stranden

Idag har vi spenderat hela dagen på stranden, vädret var lite halvers på förmiddagen men blev kanoners vid lunchtid. Det var verkligen superskönt och vi slapp även alla flugor, gissa om det var underbart? Svar ja. Jag har till och med badat i havet, var dock lite väl kallt för min smak. 

Imorgon byter vi hotell och flyttar lite längre söder ut. Är all inclusive då och jag tror inte att det fanns wi-fi på hotellet så jag kommer inte kunna blogga något. Tyvärr.

Iallafall. Just nu sitter vi på restaurang och har precis ätit. Man vet att det är gott när vi ätit på samma restaurang 3 dagar i rad och jag har ätit samma sak alla 3 dagar, haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin