Konstigt humör

Den här dagen har varit jättekonstig. Började frysa jättemycket helt plötsligt och satte på mig en jacka. Sen ha jag typ skrattgråtit och varit allmänt rastlös haha. Humörsvängningarna från helvetet...
 
Lärarnas julshow var galet kul. Draggens lärare gjorde helt klart min dag lite bättre iallafall! På matten såg vi på film, men den var så brutalt tråkig att hela klassen sov. Jag och mina kompisar tog lektions sovandet till en helt ny nivå iallafall...
 
Efter maten for jag till Kryckan och skrittade i 30 min. Det gick bara bra även om jag inte kortade upp tyglarna något. Tänker ta en tidig kväll och hoppas på att imorgon blir bättre :)
 
Mamma har köpt världens fulaste tomteluva till Kryckan.. Vet inte riktigt hur hon har tänkt där men... Tyckte lite bättre om kingsland sockarna!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin