Lång dag

Julshowen var faktiskt riktigt bra. Jag och Linda ledde en söt liten hest i pausen, hoppas att han inte skrämde iväg alla barnen för han var inte jättebra på att stå stilla eller vad man ska säga. Linda höll i hästen och jag höll i barnen haha... 
 
Efter showen for jag och mamma till Kryckan, jag skrittade ut medans hon började städa i våra skåp. Det behövs verkligen, får fortsätta göra det på jullovet. Pannlampan var hemma av någon anledning, så jag fick rida utan den. Det var en upplevelse haha, men tur Kryckan är snäll!
 
Nu ska jag bara försöka skriva klart inlämningen (nej jag gjorde inte det imorse) innan jag går och lägger mig. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin