Mycket i skolan

Nu dom 2 sista veckorna innan jullovet har vi otroligt mycket i skolan. Det är så mycket att jag inte vet i vilken ände jag ska börja i. Och som om det inte vore nog så har vi extra uppgifter att göra imorgon och på onsdag då lärarna ska iväg på något. Precis som alltid kommer allt samtidigt. 
 
Efter skolan idag var jag i stallet en sväng och red Peppe. Motion i skogen stod på dagens schema och Peppe skötte sig bara bra. När jag började trava var han verkligen hur fin som helst, travade på i en bra form och lyssnade bra. Dock så blev han lite tjafsig i munnen efter att jag hade galopperat, men annars var det inga större bekymmer. 
 
Nu ska jag snart se morden i sandhamn på tvn och sedan dejta kudden! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin