Nära döden

Nu på kvällen har min skoldator varit heeeelt störd verkligen. En kille i min klass fuckade upp den för ett tag sen, men fixade till den igen efteråt. Men idag när den dog av batteriet så blev den exakt så igen som den var då haha. Jag fick panik eftersom jag inte hade sparat några saker som verkligen inte fick försvinna. Men vi lyckades fixa till den igen.
 
Kryckan fick iallafall sin promenad, det finns inte så mycket att säga om det. Nu funderar jag på att gå och lägga mig tidigt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin