Ofrivillig vilodag

Idag fick Kryckan vila. Snön som kom under natten håller på att smälta, så det klibbar jättemycket. Några andra i stallet försökte rida, men dom fick vända efter kanske 50 meter eftersom hästarna höll på att ramla. Kryckan hade egentligen behövt gå idag, men det känns inte direkt värt att riskera hans ben för ett ridpass.
 
Idag är det nyårsafton (!!) shit vad tiden har gått fort. Ikväll ska jag över till Alicia och möt upp lite folk där, och vid 12 slaget går vi väl in till stan en sväng. Låter som en bra kväll:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin